Menu

Otázky týkajúce sa používania stroja

  • Ako uvediem plniaci systém do prevádzky?

S vašou plniarňou dostanete manuál, ktorý podrobne popisuje uvedenie do prevádzky. Ak problémy pretrvávajú, kontaktujte svojho predajcu.

  • Ako je možné stroj vyčistiť?

Všetky časti, ktoré prídu do kontaktu s výrobkom, je možné vybrať a rozobrať do piatich minút. Potom sa všetky časti umyjú v umývačke riadu.

  • Vyskytla sa chyba. Na koho sa môžem obrátiť?

Ak máte nejaké problémy, váš predajca vám rád pomôže. Popíšte chybu čo najpresnejšie. Zmenilo sa niečo vo vašich procesoch alebo vo vašom produkte? Spolu nájdeme riešenie.

  • Objem mojej výroby sa zvýšil. Môže moja plniareň „rásť" s ním?

Na stránke Rozšírenia a rozšírenia vás informujeme o možnostiach automatizácie vášho výrobného procesu, aby ste ho mohli prispôsobiť vášmu zvýšenému objemu výroby. Pre naše stroje existuje aj množstvo možností prestavby. Váš predajca vám rád podrobne poradí.

  • Mám nové produkty. Môžem ich naplniť mojím existujúcim strojom FILLOGY®?

Vďaka početným možnostiam prestavby našich plniacich systémov je to zvyčajne možné. Požiadajte o radu predajcu, u ktorého ste stroj kúpili.

  • Kde môžem získať náhradné a opotrebiteľné diely?

Obráťte sa na predajcu, od ktorého ste stroj zakúpili. Ak ste plniacu fľašu kúpili priamo u nás, môžete nás samozrejme priamo kontaktovať.

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Zavrieť
Zavrieť